4 תשובות
בגלל שאוהבת
חוסר ביטחון אבל לפעמים בגלל השחורים
גם וגם
כאילו לאו דווקא חוסר ביטחון פשוט מוזר לי לצאת מהבית עם שקיות מתחת לעיניים ובלי כלום על הפרצוף זה גורם לי להרגיש מבולגנת
אבל בלי קשר איפור זה דבר כל כך מרפא וכיפי זה החלק האהוב עליי בהתארגנות
לא מתאפרת