7 תשובות
אם את חושבת שזה לא יפה תעשי ניתוח פשוט.
אני חושב שזה בסדר מה הבעיה את צריכה לאהוב את הגוף שלך זה הכי חשוב.
לפי התיאור שלך, הכל מושלם, תרגישי טוב עם עצמך את מהממתת!!
זה בסדר ואם את לא אוהבת וזה לא נוח לך את יכולה לעשות הקטנה
הלוואי עלי זה מושלם
זה אתת והכל בסדר!! כנראה מעירים לך כי מקנאים בך!! תרגישי ביטחון!
אנונימית
חזה גדול זה יפה לדעתי
גם לקאסי מאופוריה יש והיא ההגדרה לשלמות

אגב גם לי יש