11 תשובות
מזדהה, חיבוק
לכולנו לפעמים יש את ההרגשה הזו אני יכול לשאול ממה ההרגשה הזו נובעת אצלך?
אני מסכים איתך ב100 אחוז כמעת כולם בחיים האלה הם אינטרסנטים ורוצים טוב רק לעצמם בלי לשים ז על אנשים אחרים תנסי בכל זאת להיות את ואני מבטיח לך שאת בכל זאת תמצאי את האנשים האמיתיים שלא משחקים דמות ובאמת אכפת להם ממך
ברור שהכל נעשה בשביל משהו. אנשים נחמדים לאחרים כדי שיהיו להם חברים, שלא ירגישו לבד. מה כל כך נורא בזה? זה לא שהם יהיו נחמדים למי שלא רוצים להיות חברים שלא
כולם דמויות כי את יכולה לבחור את להתנהג בעולם הזה. זה הגיוני, זה לא מפחיד
כולם דמויות כי את יכולה לבחור את להתנהג בעולם הזה. זה הגיוני, זה לא מפחיד
שואל השאלה:
אני בצבא כרגע וזה פשוט נותן לי כזה טריגר שהכל זה אינטרס ואם אתה לא מספיק דומיננטי או חזק ומראה ככה וככה משהו שאני לא אז יאהבו אותי יותר וכזה
כאילו הכל כזה יוצא לי בצורה לא אותנטית וגם ההשקפת מבט שלי אל העולם מתבטאת ככה
סורי על ההשחרה
אני בצבא כרגע וזה פשוט נותן לי כזה טריגר שהכל זה אינטרס ואם אתה לא מספיק דומיננטי או חזק ומראה ככה וככה משהו שאני לא אז יאהבו אותי יותר וכזה
כאילו הכל כזה יוצא לי בצורה לא אותנטית וגם ההשקפת מבט שלי אל העולם מתבטאת ככה
סורי על ההשחרה
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אבל זה נשמע לי כל כך לא אנושי ושכאילו כולם שופטים כל הזמן ושאסור לך להראות חולשה, כאילו אתה במירוץ כדי לרצות את האחר
^^ אבל זה נשמע לי כל כך לא אנושי ושכאילו כולם שופטים כל הזמן ושאסור לך להראות חולשה, כאילו אתה במירוץ כדי לרצות את האחר
אנונימית
אנשים שופטים כל דבר, זה טבע האדם, אבל זו גם הסיבה שנדיר שהם זוכרים או שאכפת להם. הם בונים את התמונה שלך בראש שלהם בהתאם למה שהם רואים, אבל את מבססת גם טוב וגם רע בו בזמן. יכולה להיות נחמדה או חכמה, או מביכה או משעממת, או מגניבה או כל דבר. אנשים יגידו שהם לא שופטים כי הם לא מפלים, אבל זה לא מדויק. אנחנו שופטים אנשים כדי לדעת מי מתאים לנו ומי לא
שואל השאלה:
זה מפחיד לחשוב ככה
זה מפחיד לחשוב ככה
אנונימית
ככה זה היה עוד לפני שידעת שזה המצב, tho. את חושבת שיש בך יותר שלילי מחיובי?
שואל השאלה:
וואלה אין לי שמץ, פשוט אם זה ככה מלחיץ אותי להיפתח לאנשים ושיראו את הצדדים השליליים שבי מה שכן אומרים לי שאני מאוד מודעת לעצמי וכדו אז כאילו הייתי אומרת שיש בי צדדים משני הכיוונים כמו כל בן אדם פשוט אני לא באמת מרגישה שיש לי אותם כאילו אני לא מצליחה לראות ולזהות את ההתנהגות שלי כבן אדם ואני לא יודעת איך אני נתפסת וזה משגע אותי
וואלה אין לי שמץ, פשוט אם זה ככה מלחיץ אותי להיפתח לאנשים ושיראו את הצדדים השליליים שבי מה שכן אומרים לי שאני מאוד מודעת לעצמי וכדו אז כאילו הייתי אומרת שיש בי צדדים משני הכיוונים כמו כל בן אדם פשוט אני לא באמת מרגישה שיש לי אותם כאילו אני לא מצליחה לראות ולזהות את ההתנהגות שלי כבן אדם ואני לא יודעת איך אני נתפסת וזה משגע אותי
אנונימית
מראש אם יש לך חברים סביר להניח שיש בך דברים חיוביים שחשובים לאנשים. אם את מודעת לעצמך את לא חושבת שאת יכולה לקבוע מה אחרים חושבים?
בסופו של דבר אם אכפת לך מאיך שאת נתפסת מספיק בשביל לעבוד על האופי שלך ולדאוג שאת לא פוגעת או מפריעה לאחרים מה כבר ירחיק ממך אנשים
בסופו של דבר אם אכפת לך מאיך שאת נתפסת מספיק בשביל לעבוד על האופי שלך ולדאוג שאת לא פוגעת או מפריעה לאחרים מה כבר ירחיק ממך אנשים
באותו הנושא: