2 תשובות
תתני לעצמך לחוות נפילה את הכאב או ההרגשה שבך.
אבל באותה הנשימה תזכרי שלפני התקופה הזו,היה טוב לפני ויהיה גם אחרי
תנסי כמה שפחות להיות בבית בחדר ולבד.
תנסי אולי לקבוע עם חברות או סתם לצאת לסיבוב בבוקר/בערב.
או שתלכי איתן לאכול בחוץ, לקניון.
רק לא להיות לבד בבית או סגורה בחדר כל היום.
וברור שזה בסדר ואפילו טוב להיות לבד לפעמים ולחשוב רגע עם עצמך מה קורה ומה את צריכה לעשות, איך ממשיכים מכאן.
אבל אם את לא רוצה לשקוע וליפול לתוך זה תנסי לצאת מהבית ולמצוא גם את החוזקות שלך ואת הדברים הקטנים שמצליחים לשמח אותך ולמלא אפילו בקצת את המקום הזה שחסר לך