11 תשובות
זה הכי טוב מה הבעיה
אז תשפר את הדברים שאתה מודע לזה שהם הורסים את זה
שואל השאלה:
17
17
אנונימי
שואל השאלה:
הקטע שפעם לא הייתי ככה , אני מדבר על לפני שנה גג שנתיים
הקטע שפעם לא הייתי ככה , אני מדבר על לפני שנה גג שנתיים
אנונימי
שיחות ציניות זה הכי כייף
שואל השאלה:
לפני שנה שנתיים היה לי בטחון לקרוא למישהי לצאת ולפתח שיחה רצינית
ועכשיו זה הולך משום מה
לפני שנה שנתיים היה לי בטחון לקרוא למישהי לצאת ולפתח שיחה רצינית
ועכשיו זה הולך משום מה
אנונימי
שואל השאלה:
^זה כיף אבל זה אף פעם לא נתפס כמשהו רציני
^זה כיף אבל זה אף פעם לא נתפס כמשהו רציני
אנונימי
אולי זה קטע שבכלל בא מהצד השני?
אולי הצד של הבנות לא משדר לך נוחיות וזה גורם לך לרצות בכוח להיות "מעניין" כי הן לא מתעניינות כאילו.
אולי שזה נובע מהרצון להיות מוצלח או טוב יותר?
אני חושבת שלא משנה מה תגיד או תעשה, אם הצד השני לא ישדר לך עניין או שהצד השני יהיה שופט מידיי זה תמיד יגיע למצב שאתה תרגיש לא נעים בשיחה או שלא תתקבל כזה.
תנסה לעבוד עם עצמך על זה, להיות קצת יותר משוחרר, זה נשמע כאילו אם אתה עכשיו ככה - ככה זה הולך להישאר
אבל זה לא נכון, אל תשכח את האדם שהיית לפני שהתחלת להרגיש / לחשוב ככה.
תחזיר לעצמך את הביטחון שבנה אותך
אולי הצד של הבנות לא משדר לך נוחיות וזה גורם לך לרצות בכוח להיות "מעניין" כי הן לא מתעניינות כאילו.
אולי שזה נובע מהרצון להיות מוצלח או טוב יותר?
אני חושבת שלא משנה מה תגיד או תעשה, אם הצד השני לא ישדר לך עניין או שהצד השני יהיה שופט מידיי זה תמיד יגיע למצב שאתה תרגיש לא נעים בשיחה או שלא תתקבל כזה.
תנסה לעבוד עם עצמך על זה, להיות קצת יותר משוחרר, זה נשמע כאילו אם אתה עכשיו ככה - ככה זה הולך להישאר
אבל זה לא נכון, אל תשכח את האדם שהיית לפני שהתחלת להרגיש / לחשוב ככה.
תחזיר לעצמך את הביטחון שבנה אותך
שואל השאלה:
הקטע אני לא מבין מה יחזיר לי את הבטחון שהיה לי פעם. הייתי בזוגיות רצינית שנתיים וקצת היא נגמרה בכך שהיא בגדה בי ואני חזרתי אליה, אני יודע זה לא מה שעושים אבל אני מרגיש שגם אם עבר זמן אני לא מצליח לבנות את אותו בטחון שהיה לי
הקטע אני לא מבין מה יחזיר לי את הבטחון שהיה לי פעם. הייתי בזוגיות רצינית שנתיים וקצת היא נגמרה בכך שהיא בגדה בי ואני חזרתי אליה, אני יודע זה לא מה שעושים אבל אני מרגיש שגם אם עבר זמן אני לא מצליח לבנות את אותו בטחון שהיה לי
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושב על למה זה קרה ולא מצליח להבין למה זה קרה וכל הזמן מאשים את זה כשלא הולך לי , אני מנסה לשכוח אבל לא מצליח
אני חושב על למה זה קרה ולא מצליח להבין למה זה קרה וכל הזמן מאשים את זה כשלא הולך לי , אני מנסה לשכוח אבל לא מצליח
אנונימי
אז עכשיו הכל ברור, זה קרה לך בעיקר בגלל מה שקרה לך איתה
בשביל לבנות את זה זה בשיא הרצינות אתה תצטרך לעבוד על זה יום יום גם אם זה יקח שנה או שנתיים לחזור לזה אתה מתחיל לבנות את זה מעכשיו ובגדול
אל תוותר לעצמך יום יום תעבוד על זה
בשביל לבנות את זה זה בשיא הרצינות אתה תצטרך לעבוד על זה יום יום גם אם זה יקח שנה או שנתיים לחזור לזה אתה מתחיל לבנות את זה מעכשיו ובגדול
אל תוותר לעצמך יום יום תעבוד על זה
באותו הנושא: