3 תשובות
מאחל לך שזאת תהיה הבעיה הכי גדולה שלך בכל חייך.
בחייאת, כל אחד והילדות שלו
בחייאת, כל אחד והילדות שלו
שואל השאלה:
חחח תודה
חחח תודה
אנונימית
חחח, כל אחד ומה שהוא גדל עליו, הרבה חברים שלי לא קראו הארי פוטר(ואני פוטרהאד מוסמך עם תעודות ובעברי גם קורא וצופה קבוע בסדרה שכל הזמן קורא פאנפיקים ומחפש מידע לעתיד) וזה ממש לא משנה, יש דברים שהם לא הקטע שלך, ודברים שהם כן, הארי פוטר זו לא סדרת הספריים/ סרטים הטובה היחידה בעולם, היא פשוט נהדרת, וכמוהה גם סדרות רבות אחרות.
וחוץ מזה, אף פעם לא מאוחר :)
וחוץ מזה, אף פעם לא מאוחר :)