התחברות
הרשמה
אתם שילמתם על טסט פנימי? אם כן כמה
26 ביוני 2026, 14:45
טסט
רשיון נהיגה
לימוד נהיגה
3 תשובות
200
ה
הייטרית של סטיפס
כן 200
ה
הייטריתשלכולכם
200
BATMAN
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אכלתי היום במסעדה ונתתי טיפ למלצר 12 שקל זה סבבה וחברה שלי לא שילמה טיפ..
כמה שילמתם על טסט פנימי? הגיוני שביקשו ממני 450?
אמא שלי שילמה המון כסף לטיול שנתי ואני לא רוצה לצאת
כמה כסף שילמתם על הטסט הפנימי?
ההורים שלכם שילמו לכם על השיעורי נהיגה או שאתם שילמתם?
שילמתם אגרה על טסט פנימי?
כמה שילמתם על טסט פנימי?
גם אתם שילמתם על טסט פנימי 200 שקל?
איך אומרים אתה שילמת/שילמתה?
מאיפה אתם בארץ וכמה שילמתם בטוטאל על הוצאת רישיון? והאם אתם שילמתם הכל/חצי/ההורים שלכם מימנו הכל כולל הכל?
הייתי היום בביסיסיטר והאימא שילמה לי חלק מהסכום, היא אמרה שפעם הבאה היא תשלם