התחברות הרשמה

גם אתם שילמתם על טסט פנימי 200 שקל?

18 באפריל 2023, 13:25
טסטרשיון נהיגה    
2 תשובות
אני לא שלמתי , אבל אני מכירה חברים ששלמו 300 ש"ח
S
Shmn
כן
l
linoy5566
באותו הנושא:
כמה שילמתם על הפלאפון שלכם?
אכלתי היום במסעדה ונתתי טיפ למלצר 12 שקל זה סבבה וחברה שלי לא שילמה טיפ..
אמא שלי שילמה המון כסף לטיול שנתי ואני לא רוצה לצאת
כמה כסף שילמתם על הטסט הפנימי?
עשיתי בייביסטיר ארבע שעות וארבעים דקות והיא לא שילמה לי על הארבעים דקות
שילמתם אגרה על טסט פנימי?
עשיתי בייביסיטר שעה וחצי והיא שילמה לי 30 זה בסדר?
כמה מריה מהאח הגדול שילמה על ניתוחים פלסטיים?
איך אומרים אתה שילמת/שילמתה?
הייתי היום בביסיסיטר והאימא שילמה לי חלק מהסכום, היא אמרה שפעם הבאה היא תשלם
עד איזה גיל שיחקתם במיקמק? שילמתם על מנוי??