התחברות
הרשמה
כמה שילמתם על טסט פנימי?
26 בספטמבר 2024, 17:37
טסט
רשיון נהיגה
טסט פנימי
2 תשובות
200
אנונימית
250 שח
מ
מתנחלת~
באותו הנושא:
אכלתי היום במסעדה ונתתי טיפ למלצר 12 שקל זה סבבה וחברה שלי לא שילמה טיפ..
כמה שילמתם על טסט פנימי? הגיוני שביקשו ממני 450?
אמא שלי שילמה המון כסף לטיול שנתי ואני לא רוצה לצאת
כמה כסף שילמתם על הטסט הפנימי?
שילמתם אגרה על טסט פנימי?
עשיתי בייביסיטר שעה וחצי והיא שילמה לי 30 זה בסדר?
ההורים שלכם שילמו לכם על השיעורי נהיגה או שאתם שילמתם?
גם אתם שילמתם על טסט פנימי 200 שקל?
מאיפה אתם בארץ וכמה שילמתם בטוטאל על הוצאת רישיון? והאם אתם שילמתם הכל/חצי/ההורים שלכם מימנו הכל כולל הכל?
איך אומרים אתה שילמת/שילמתה?
הייתי היום בביסיסיטר והאימא שילמה לי חלק מהסכום, היא אמרה שפעם הבאה היא תשלם