10 תשובות
לא הגיוני
הוא עלה לי כמו שיעור רגיל
אגרה עולה 160 בערך והטסט עצמו עולה 230 אני חושב
שואל השאלה:
אמרו לי 150 רישום והטסט 300
אנונימית
אין מצב הטסט 300
אימלה לא שילמתי אגרה על פנימי
רק חיצוני וזה היה 156 אם אני לא טועה
הטסט עלה לי בעצם 360 ועם שיעור יחיד (160) עלה 520..
זה לפי הבית ספר שהמורה מלמד בו.. אבל זה מחיר מוגזם
שואל השאלה:
מה ההבדל בין אגרה לדמי רישום?
אנונימית
נראלי 350 משהו כזה
שואל השאלה:
לפי מה זה נקבע? אפשר להתווכח על המחיר או שזה המדינה קובעת או מישהו אחר מוסמך?
אנונימית
אגרה משלמים רק על טסט חיצוני
דמי רישום זה קשור לבית ספר עצמו
אני אישית שילמתי לבית ספר שלמדתי בו את הדמי רישום ובתשלום אחר גם ביטוח ותיקונים.. וזהו
זה דברים שונים אבל