20 תשובות
למה לא שאולי?
אנונימית
לא עפתי
איכס.
תלוי, את רוצה שיעשו חרם על הבן שלך?
אנונימי
למה להמציא שמות
שואל השאלה:
למה להמציא? זה שם שקיים ביומנו של חנון.
למה להמציא? זה שם שקיים ביומנו של חנון.
לול אם זה היה רעולי אז היה אפשר לומר שהוא "רעול פנים"
חח
חח
אנונימי
ראולי? איך קוראים את זה בכלל
זה כמו יומני של חנון
אנונימית
אהה ראולי כאילו rowley
אנונימי
שואל השאלה:
"רע " הוא לי
"רע " הוא לי
שם ממש חמוד אבל כאילו לא בישראל
אנונימי
זוועה
רעולי.
איזה שם יפה
איזה שם יפה
אנונימית
כפרה עלייךך שאלת על ראול הוספת י דעתנו לא השתנתה
רעולי לבן הצבע
או לבן
או לבן
איזה טריגר ליומנו של חנון
אין שם יפה מזה אם ההורים רוצים ילד כאפות
אין שם יפה מזה אם ההורים רוצים ילד כאפות
רודריק שולט
אנונימית
פחות אהבתי
אחי, ראולי
are you serious?
are you serious?
באותו הנושא: