7 תשובות
מסכימה עם מה שרשמתם
ופנסילבניה, צפון קרוליינה, וג'ורג'יה
אנונימית
למה מינוס?
אנונימית
שואל השאלה:
מהצהריים זה ישתנה
אנונימית
100pure
אז אתה אומר שטראמפ יקח?
לדעתי ביידן ינצח אבל טראמפ יערער וההחלטה תלך לסנאט והם יכריעו שטראמפ כי הם רפובליקנים
צודקת
הלו? אני מסכימה
זה לא עובד ככה, הסנאט לא קובע מי הנשיא.
במקרה של תיקו בית הנבחרים של כל מדינה קובע מי הנשיא.
אבל במקרה של ערעור בית המשפט קובע האם לספור את הקולות שוב או לא