לוקח מאתמול את כדור ראולין והיום ממש לפני כמה שעות התחילה לי פריחה חמורה בכל הגוף וזה גם ממש מגרד
הפריחה רק מחמירה עכשיו לקחתי כדור לפריחה אבל זה ממש מגרד וזה מחמיר מרגע לרגע דיברתי עם רופא בוידיאו (לא עם הרופא שלי) והוא טען שלא צריך מיון אבל זה ממש מגרד וכל הגוף שלי אדום עם פריחה חשוב לציין שאני עם זה כבר ארבע שעות ואין לי כרגע קשיים בנשימה ועוד האם זה קרה לכם פעם שנהיה לכם פריחה מוגזמת כתוצאה מראולין ?