4 תשובות
מדהים.
מגניב ברמות
רעיון מדהים אבל לצערנו לא היו עושים את זה
שואל השאלה:
כן מבאס שאין את זה בהרבה מקומות הלוואי שהיו עושים את זה הייתי אפילו שולח מייל לראש עיר חחח
כן מבאס שאין את זה בהרבה מקומות הלוואי שהיו עושים את זה הייתי אפילו שולח מייל לראש עיר חחח
אנונימי
באותו הנושא: