6 תשובות
אולי אבל כשהם שולחים לאיזור השרון תמיד נופל אצל הערבים
לא חושב אני גר בהרדוף ולפני שבוע וחצי שבועיים היה לנו אעזקה וזרקו רקטה לשפרעם (שפערם זה כפר ערבי)
פחח לא. אני גר ליד תראבין ורהט והם חטפו יותר מאיתנו
לא. אם לא אכפת להם להרוג את עצמם למה שלא יהיה אכפת להם להרוג ערבים