8 תשובות
אוף כן וזה עצוב :/
לא מפריע לי
שואל השאלה:
לא האמת שרק המשפחה שלי גרו פה ^
וזה מעבר מחשבה של "מעבר דירה" אלא יותר של "כולנו נמות ויקימו פה משהו חדש"
הכוונה שלי שעוד 50 שנה מן הסתם ההורים שלי לא בחיים ואני ואחים שלי לא חושבת שנמשיך לגור פה(כבר עכשיו אחים שלי גרים בערים שונות וגם כוונתי בזה) פשוט המחשבה שהכל ימחק ודור חדש
לא האמת שרק המשפחה שלי גרו פה ^
וזה מעבר מחשבה של "מעבר דירה" אלא יותר של "כולנו נמות ויקימו פה משהו חדש"
הכוונה שלי שעוד 50 שנה מן הסתם ההורים שלי לא בחיים ואני ואחים שלי לא חושבת שנמשיך לגור פה(כבר עכשיו אחים שלי גרים בערים שונות וגם כוונתי בזה) פשוט המחשבה שהכל ימחק ודור חדש
אנונימית
שואל השאלה:
זה בית שנבנה לפני 30 שנה.. רק אנחנו היינו פה מה לא יכולה לדעת
זה בית שנבנה לפני 30 שנה.. רק אנחנו היינו פה מה לא יכולה לדעת
אנונימית
שואל השאלה:
את כבר קטנונית.. לא מעניין אותי מי היה פה באדמה לפני 100 שנה
מדברת על עכשיו, על האנרגיות והחוויות של הבית.
את כבר קטנונית.. לא מעניין אותי מי היה פה באדמה לפני 100 שנה
מדברת על עכשיו, על האנרגיות והחוויות של הבית.
אנונימית
לא
אולי הילדים שלך יקראו בדברים שלך מהבית ספר
אבא שלי שמר הכל וזה מגניב.
חוץ מזה שההיסטוריה, המדעים והמתמאיקה לפחות תמיד יהיו רלוונטיים
אולי הילדים שלך יקראו בדברים שלך מהבית ספר
אבא שלי שמר הכל וזה מגניב.
חוץ מזה שההיסטוריה, המדעים והמתמאיקה לפחות תמיד יהיו רלוונטיים
וואו אמאלה זה נשמע כזה לא יודעת מצד אחד עצוב קצת מצד שני מעלה חיוך המחשבה שילד/ה אחרים יישנו ויהנו באותו חדר שאני הייתי בו, ילד/ה שאני בכלל לא מכירה או אכיר וגם עוד לא נולדו...
שואל השאלה:
חחח לא התכוונתי לבית ספר
הכוונה הבית שגרים בו
חחח לא התכוונתי לבית ספר
הכוונה הבית שגרים בו
אנונימית
באותו הנושא: