4 תשובות
אני מקווה שכן
זה נורא תלוי אחך המלחמה תיגמר
אני גרה בשדרות ואנחנו חזרנו
ויש עוד שחוזרים
כמובן שיש כאלה שלא
אבל הרוב חוזרים
בכל זאת
זה הבית שלנו