11 תשובות
לאכול כל דבר שאתה רואה
לאכול? זה ממש לא בעיה ברגע שמתרגלים, בבולק אני אוכל 3900
אנונימי
לאכול דברים דחוסי קלוריות.
{;
^^^ לא מומלץ.כן סבבה לאכול קצת גנק פה ושם אבל עדיף שיהיה לין ולא סתם שומנים. אגב אחת הטעויות הגדולות היא להתייחס רק לקלוריות למרות שחשוב מאוד לשים לב לכמות חלבון ופחמימות שאתה אוכל..
אנונימי
בסלט לשים שמן ברמה אכילה
וכל דבר לדחוף קלוריות נגיד אבוקדו ובוטנים
עדיף לך לא אוכל גאנק פוד זה ממש גרוע לגוף

אכילת גאנקפוד, צובר יותר שומן עוד מאשר שריר,
וזה אוכל לא איכותי ומלוכלך. ופוגע בבריאות הכללית ויכול להוביל לעלייה בלחץ דם ולעוד בעיות רפואיות
לדעתי מידי פעם זה בסדר לאכול גאנקפוד
אבל גאנקפוד הפירוש שלו זה אוכל זבל..
לא כזה ממליץ להתבסס על זה כי במסה עדיף אוכל נקי מאשר מלוכלך כמו גאנפוד כמו שאמרו,
אוכל דחוס קלוריות
הרבה פחמימות, שומנים, בשר
ג'אנק לפעמים אם אתה צריך לדחוף אוכל במכה
שתייה ממותקת
אגוזים אבל רק אם סיימתה את חלבון שצריך
השאלה היא איך 3000 קלוריות יגיעו אליך
פשוט לאכול דברים עם הרבה קלוריות... (ועדיף כמה שיותר בריא אם כבר, נגיד שילוב של שמן זית באוכל (מאשר שמן רגיל שזה רעל), אגוזים, חמאת בוטנים טבעית, אבוקדו, גרנולה וכדומה....)
בולשיט, שמן זית פשוט יותר טוב לסלטים, ושמן קנולה וכו, מתאים לטיגון עמוק
שמן קנולה בטוח לשימוש ואין איתו בעיה.
זה פשוט משהו שההורים אומרים אז כנראה נתקע לאנשים בראש והם לא מפעילים חשיבה ביקורתית ובודקים את זה לעומק.^
שמן הזית הוא השמן היחיד שמופק בתהליך טבעי לחלוטין!!סורי אבל אי אפשר להתחרות בזה... שמן רגיל פחות בריא.
התחברות ל