7 תשובות
רעיון
לא חושב...כי יש אנשים גמדים מלידה...למה שאלוהים לא יואהב אותם?
ואז למה לא כל היהודים גבוהיים וכל הגויים נמוכים?
ואז למה לא כל היהודים גבוהיים וכל הגויים נמוכים?
אולי
שאלה מעניינת
אני 1.50
אני 1.50
אם כבר אתה מודד את האהבה של אלוהים בצורה הזאת למה שזה יהיה גובה? יש דברים כל כך אכזריים בעולם..
בסופו של דבר (בתחילתו יהיה יותר מדויק לומר) כולנו נולדים בגובה של פחות מבקבוק מי עדן, אז יעני אלוקים שונא את כולנו בתקופה הזאתי אף על פי שלא עשינו כלום ?
אי אפשר לדעת וכנראה שהתשובה היא לא.
באותו הנושא: