12 תשובות
גובה זה גנטיקה
אנונימי
לא בהכרח אנחנו לא מושלמים אולי אין גובה אבל יש יותר ממשהו אחר
לא
מה
מה
ומה יגידו כל הגבוהים העניים, החולים, המכוערים, הטיפשים, האומללים באדם?
לא אחי מה קשור
לא
מה קשור
מרגיש לי שאתה חושב שקיבלת עונש
מרגיש לי שאתה חושב שקיבלת עונש
לא...
גובה זה גנים
א. מה הקשר
ב. למה אנשים חושבים שגובה זה הדבר הכי חשוב בעולם, "אוי אני 1.75 אז אני ממש סובל ומסכן.
תגידו תודה שיש לכם רגליים יא אללה
אני לא אומר שצריך כל החיים לא להתלונן כי תמיד יכול להיות יותר גרוע, אבל אנשים מתנהגים פה כאילו גובה זה הדבר הכי חשוב ביקום.
ב. למה אנשים חושבים שגובה זה הדבר הכי חשוב בעולם, "אוי אני 1.75 אז אני ממש סובל ומסכן.
תגידו תודה שיש לכם רגליים יא אללה
אני לא אומר שצריך כל החיים לא להתלונן כי תמיד יכול להיות יותר גרוע, אבל אנשים מתנהגים פה כאילו גובה זה הדבר הכי חשוב ביקום.
מסכן אלוהים כל דבר שמישהו לא מרוצה ממנו ישר מפנים את זה אליו
זה גנטיקה אחי
זה גנטיקה אחי
תאוריה יפה, אך לא
תלמד להסתדר עם הגובה שלך, בישראל אנשים לא כאלה גבוהים אז אל תקח קשה
תלמד להסתדר עם הגובה שלך, בישראל אנשים לא כאלה גבוהים אז אל תקח קשה
באותו הנושא: