7 תשובות
תגידי לו שיש לך חבר
כן
רק כשהוא מבקש
להגיד ישר
לדעתי את לא חייבת להגיד ככה בתחילת השיחה אם זה לא הולך לכיוון הזה וזה סתם שיחה בלי משמעות
אנונימית
אצלי זה בביו
כן כי בדרך כלל הם מדברים כדי להתחיל משהו
באותו הנושא: