13 תשובות
הייתי כועס
שואל השאלה:
מה למה
מה למה
אנונימית
כי לא באלי שמישהו יחבק אותי זה מציק לי בלב
שואל השאלה:
זה לא מחמם לך אותו?
זה לא מחמם לך אותו?
אנונימית
לא כל כך. וגם אולי הוא איש שאני ממש לא רוצה להיוצ חבר שלו? זה יכול להיות בעייתי מעוד
שואל השאלה:
אבל אולי זה החבר הכי טוב שלך ואת.ה מפספס אותו ובעצם את.ה צריך לעשות איתו תמונה
אבל אולי זה החבר הכי טוב שלך ואת.ה מפספס אותו ובעצם את.ה צריך לעשות איתו תמונה
אנונימית
אולי אפשר לסבול את זה עם זה ככה אבל עם זה איש שהוא רנדומלי ברחוב אז זה בעיה גדולה
שואל השאלה:
אבל אולי בעתיד הוא יהיה החבר הכי טוב קלך
אבל אולי בעתיד הוא יהיה החבר הכי טוב קלך
אנונימית
לא יודע לא הייתי מסתכן תאמת
שואל השאלה:
אל תגיד לי שלא היית משחק אותה כאילו הוא באמת החבר הכי טוב שלך
אל תגיד לי שלא היית משחק אותה כאילו הוא באמת החבר הכי טוב שלך
אנונימית
הייתי מתחמק ממנו למה מה את היית עושה
שואל השאלה:
או שהייתי קופאת במקום ומסתכלת עליו במבט של "עוף ממני" או שהייתי זורמת איתו ואומרת שהוא החבר הכי טוב שלי וכל מיני
או שהייתי קופאת במקום ומסתכלת עליו במבט של "עוף ממני" או שהייתי זורמת איתו ואומרת שהוא החבר הכי טוב שלי וכל מיני
אנונימית
כע עם משהו באמת קורה אי אפשר לדעת עם אני יגיב כי אולי זה יהיה מלחיץ מידי
באותו הנושא: