4 תשובות
או שאת יפה מדי
או שאת משדרת וייב של לא מעוניינת
יכול להיות שאת יפה מידי והם מתביישים לדבר איתך בגלל זה!❤
שואל השאלה:
^^תודה רבה אבל מרגיש לי שהם לט שמים עלי כאילו בכלל וזה גם כאילו מוריד את הביטחון כזה כי חברות שחי ממש יפות ואני לט כל כך
אנונימית
שואל השאלה:
^תקראי מה שרשמתי לה
אנונימית
באותו הנושא: