התחברות
הרשמה
הגיוני שאם מתחילים איתי בסטיפס זה לא מושך אותי וכזה לא מרגש ולא באלי על זה
24 באפריל 2024, 04:12
התחלות
5 תשובות
בטח
C
Chef emi
כן ברור
ל
לביאה לוחמת
כן כולם בסטיפס שבוריפ
N
Nicki M
אכן כן
E
Enola
ברור ביותר
ו
ואם לא באלי לשים כינוי מה תעשו
באותו הנושא:
הגיוני שלא מתחילים איתי כי אני יפה?
תגידו איך זה הגיוני שאף פעם לא מתחילים איתי באינסטגרם?
הגיוני שפחות מתחילים איתי ברחוב כי אני חרדייה מאשר חברות שלי החילוניות שמתלבשות טיפה יותר חשוף
הגיוני שמישהי התחילה איתי בסטיפס?
הגיוני שאני מלאה אבל לרוב מתחילים דווקא איתי?
הגיוני שאני ממש מכוערת ועדיין מתחילים איתי?
זה הגיוני שבנים לא מתחילים איתי בכלל?
אני וחברה שלי באומיגל וכל פעם מתחילים איתי ומחמיאים רק לי , הגיוני שאני ארגיש רע בשבילה?
רני בת 13 שבנים מתחילים איתי באומיגל ומבקשים אינסטגרם אני חושבת שזה מוזר והלחיץ , הגיוני?
הגיוני שאני מכוערת ועדיין בנים מתחילים איתי?
איך זה הגיוני שכולם אומרים שאני יפה ובנים לא מתחילים איתי?