7 תשובות
לא מה
שואל השאלה:
אני שואל את זה כי בכל פעם שדיברתי עם מישהי לאורך תקופה, הן היו מסתירות את זה מאחים שלהם מחשש מסויים..
אני שואל את זה כי בכל פעם שדיברתי עם מישהי לאורך תקופה, הן היו מסתירות את זה מאחים שלהם מחשש מסויים..
אנונימי
תלוי באח
אני בכורה אז אין לי אחים גדולים..
אבל יש לי 2 חברות שיש להן וכן, הן מסתירות מהם (אחת במיוחד בגלל שאין אבא בתמונה והוא לקח את תפקיד האבא בבית)
אבל יש לי 2 חברות שיש להן וכן, הן מסתירות מהם (אחת במיוחד בגלל שאין אבא בתמונה והוא לקח את תפקיד האבא בבית)
שואל השאלה:
כן.. זה נפוץ, ואני חושב שזה הסיפור
כן.. זה נפוץ, ואני חושב שזה הסיפור
אנונימי
באותו הנושא: