9 תשובות
ולא נראלי
כן
אנונימי
בנות יותר רגישות מטבען. טסטוסטרון מעקב בכי ומוביל להתנהגויות יותר מוחצנות, אגרסיביות ונטייה לכעס במקום בכי ורגשי.
זה לא שאין בנים רגישים. הבן הממוצע פחות רגיש מהבת הממוצעת.
זה לא שאין בנים רגישים. הבן הממוצע פחות רגיש מהבת הממוצעת.
כן אני בן אדם נורמאלי למה שאני לא יהיה רגיש
לא ידעתי על זה שאני בן אדם עם רגש אני צריך לקבל מינוסים 0:
אנונימי
כולם רגישים באותה מידה פשוט יש אנשים שזה מפריע להם ולא פוגעים בהם הרבה יש כאלה שסתם פיקמי ויש כאלה שרגילים לזה אז זה לא מזיז להם
כן ממש כול מי שיומר לך אחרת שכרן
רגישים היא אמרה^^
לכולם יש רגשות אז..
באותו הנושא: