5 תשובות
שישדרו אותם בפרק
לא רוצים להביא להם הרבה אוכל, כמו בגן חיות יש שם שעות האכלה קבועות.
ואם יש שם מישהי שטוענת שהיא מחביאה ממתקים בגלל הילדות שלה כנראה זה מפוברק, אין טראומה שגורמת לך לגנוב ולהחביא אוכל כמו דביבון.
ואם יש שם מישהי שטוענת שהיא מחביאה ממתקים בגלל הילדות שלה כנראה זה מפוברק, אין טראומה שגורמת לך לגנוב ולהחביא אוכל כמו דביבון.
אנונימי
כי אין הרבה אוכל שם ואנשים לא רוצים שיגמרו להם
כי ברבוש לא רוצה שיגעו לה בממתקים אמאלה רמת בגרות של אחותי בת ה9
כי הם רוצים משהו ספציפי ולא רוצים שיגמר להם כי אם זה אצל כל הדיירים זה יגמר ביומיים