10 תשובות
אין לי אח גדול, אז לא יודעת
חלקם
אין לי אח גדול:(
אממ לא
אני לא סובלת אותם והם לא סובלים אותי אז לא
הלוואי שהוא היה מסכים לי להעיף מבט לכיוון שלהם בכלל, אין לי מושג איך הם נראים
אין מצב שככה אחיות שלו מסתכלות עלי
נכון?
נכון?
אנונימי
איך לי אח גדול (אימוגי של לב שבור)
אני לא מכירה אותם
אין לי אח גדול
באותו הנושא: