התחברות
הרשמה
אוף תקשיבו אני כבר כמה ימים כבר בשעות האלה אני קמתי רק עכשיו והיה לי תוכניות לבוקר והכל הלך ואני לא מצליחה לקום מוקדם
מה עושים אוף עכשיו כל החופש יהרס לי
25 ביוני 2026, 15:49
שינה
לילה
תשובה אחת
זה האמת עניין של משמעת סוג של להכריח את עצמך לקום הכל מתחיל בהחלטה
ס
סתם איזה משוגעת
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
תקשיבו אני חייב שיהיו לי בירות לסופ"ש וגם נישנושים,קמתי לפני שעה רק..
תקשיבו משעמם לי תשאלו שאלות ולמה כולם סטלנים בשעות האלה?
תקשיבו הלכתי לישון בעשר קמתי באחד בלילה עכשיו אני קמה עוד שעתיים לחזור לישון או לא ?
תקשיבו ישנתי עכשיו שעתיים ואני קמתי ואני מרגישה כזה חולשה בגוף
תקשיבו בשעה שבע יש יום הולדת לחברה קיצר עכשיו קמתי ויצא לי חצקון ענק במצח איך להעביר אותו בכמה שעות / להקטין??
הגיוני שאני קמה בשעות כאלה מרגיש לי כאילו אני מפספסת את כל היום?
תקשיבו קמתי היום ב12 וזה הרס לי את השעות שינה
כבר כמה ימים שאני ישנה מאוחר(סביבות 4 בבוקר) וקמה בשעות האלה(סביבות 8-10)
תקשיבו שאני חולה ועכשיו קמתי מרעב כי לא אכלתי כלום פשוט 24 שעות בגלל החולי
תקשיבו היה לי תור לגבות לפני שעה ואני לא הצלחתי לקום קמתי רק עכשיו
תקשיבו קמתי חולה ברמות ויש לי לק גל היום מה עושים