5 תשובות
תראי איך תרגישי עד אז ומקסימום תדחי אבל תשתדלי ללכת
תעדכני כבר עכשיו שאת לא מרגישה טוב ושיש מצב שלא תגיעי ובינתיים תנוחי ותנסי להשתפר. אם את עדיין מרגישה רע תדחי את התור
הולכת ללק ג'ל
זה כולה שעה קחי כדור ולכי
תדחי. את התור, פליז אל תלכי חולה
בשבילך ובשביל המניקוריסטית אני אומרת