4 תשובות
אם כרגע את מתחילה לקבל התקף חרדה תנסי לנשום ולהתמקד בנשימות שלך, אם לא עוזר אפשר לאכול חתיכת לימון או להחזיק קוביית קרח ביד כי זה מקרקע אותך לתחושה העכשווית
וואו אני ממש מבינה אותך ואני יודעת כמה זה נורא להיות בהתקף חרדה,
שהכל סוגר עליך ואתה מרגיש שכבר אין לך מה לעשות ואתה כלכך רוצה לצאת מזה אבל אין לך מושג מה כבר אפשר לעשות.
וזאת הרגשה שאני הכי מבינה בעולם,
ואני יודעת שעם כמה שזה לא מרגיש ככה עכשיו אבל זה יעבור,
גם כשזה מרגיש כאילו זה בחיים לא אני מבטיחה לך שכן
תשתי מים תשטפי פנים ,
אני כאן עבורך❤
אני ממליץ לשתות מים או תה, לשמוע מוזיקה מרגיעה.
להפנות את הריכוז שלך למשהו אחר
זה הכי אפקטיבי
צאי להליכה, תראי משהו שאת אוהבת
את מוזמנת לדבר איתי בפרטי❤
התחברות ל