4 תשובות
לחכות ולהתאמן על מה שאתה חלש בו. בהצלחה
לתרגל עם המורה ואם אתה יודע שנפלת ספציפית בחנייה אז לתרגל חנייה עד שזה יצא לך מהנשמה. לתרגל בכל מיני מקומות, מצבים ושעות שונות של תנועה ולא לחשוב על זה יותר מדי או להילחץ כי זה לא ישפיע וחבל סתם להדאיג את עצמך לפני. בסוף אתה תעבור :) בהצלחה
אולי קח ריטלין
עברתי שביעי ואין ייאוש כזה פשוט לא להתייאש ולהיות במיינד שכולם עוברים בסוף תעשה הכל כדי לא להילחץ לפני ולרוב זה עניין של מזל הכי חשוב פשוט להמשיך עד שעוברים
כולם עוברים
כולם עוברים
אנונימית
באותו הנושא: