8 תשובות
היי אל תוותרי!! אני עברתי טסט שביעי אבל עברתי בסוף זה מה שחשוב
שואל השאלה:
בקרית גת קשה
אני עברתי בעפולה זה יותר קל
הטובים עוברים בשבע!!
אישה בדרום קוריאה קיבלה רישיון אחרי 950 תיאוריות ו-10 טסטים
תנסי לעשות טסט בעיר אחרת
אל תוותרי
אי אפשר להתנייד בארץ בלי כלי רכב
ממש לא מוותרים
את תעברי בסופו של דבר
אנונימי
תחכי שתראי את הטסטרים במודיעין