8 תשובות
היי אל תוותרי!! אני עברתי טסט שביעי אבל עברתי בסוף זה מה שחשוב
שואל השאלה:
בקרית גת קשה
בקרית גת קשה
אני עברתי בעפולה זה יותר קל
הטובים עוברים בשבע!!
אישה בדרום קוריאה קיבלה רישיון אחרי 950 תיאוריות ו-10 טסטים
תנסי לעשות טסט בעיר אחרת
אל תוותרי
תנסי לעשות טסט בעיר אחרת
אל תוותרי
אי אפשר להתנייד בארץ בלי כלי רכב
ממש לא מוותרים
את תעברי בסופו של דבר
את תעברי בסופו של דבר
אנונימי
תחכי שתראי את הטסטרים במודיעין
באותו הנושא: