התחברות
הרשמה
הייתם רוצים רישיון?
1 במאי 2018, 00:25
רשיון נהיגה
נהיגה
רכב
4 תשובות
דה
ב
בלונדינית לא מתומטמת
ברור:(
נכשלתי בטסט וזה מלא זמן לחכות
מתה לסיים עם זה
I
Itsme❤
יש לי.
_
_Forever Young_
עושה
א
אלת האהבות❤
באותו הנושא:
אם הייתם רוצים להיות חיה ליום איזה חיה הייתם רוצים להיות?
שאלה למי שאין רישיון-מה הייתם מעדיפים?
הייתם רוצים להוציא רישיון?
שאלה לבנים שיש להם רשיון כמה רחוק הייתם הולכים בקטע הזה
חוששת לפני הוצאת רישיון נהיגה - אני רוצה להוציא רישיון נהיגה ויש לי פחד שלא אצליח מה עושים?
היי, אני בת 16.7 אני רוצה להוציא רישיון, מה כדאי ללמוד נהיגה ידני או אוטומאט?
אם אני רוצה להוציא רישיון נהיגה על מה כדאי לי ידני או אוטומטי?!
שאלה- אם יש לי רישיון על אוטומט ואני רוצה להוציא רישיון למונית אני יכול להוציא בלי לדעת לנהוג בידני ובלי רישיון לידני?
נגיד מישהו הוציא רשיון על אוטומט והוא רוצה בעתיד ללמוד גם ידני הוא יכול?
אם יש לי רשיון לאוטו ואני רוצה עכשיו להוציא על אופנוע אני צריך שוב תאוריה?
אם יש לי כבר רשיון לרכב רגיל (רשיון ב) כמה יעלה לי לעשות רשיון על משאית? (רשיון ג)