5 תשובות
אם המורה שלך מסכים להגיש אותך זה לא משנה על איזה תנאי הבוחן הפנימי העביר אותך, כי לפי ה"חוק" אם אתה על תנאי אז הוא לא היה אמור להעביר אותך אבל מאחר והוא העביר אותך זה כבר לא בשליטתו וכמות השיעורים שהוא אמר זה כבר בגדר המלצה.
אז מה שעליך לעשות זה לבדוק עם המורה שלך אם אתה מספיק מוכן כדי לגשת ואם כן אז בהצלחה, לא נראה לי שהמורה שלך יסרב
אז מה שעליך לעשות זה לבדוק עם המורה שלך אם אתה מספיק מוכן כדי לגשת ואם כן אז בהצלחה, לא נראה לי שהמורה שלך יסרב
שואל השאלה:
דיברתי איתו על זה והוא עובד לפי הבוחן
דיברתי איתו על זה והוא עובד לפי הבוחן
אנונימי
שואל השאלה:
אוף אני ממש מיואש כבר
אוף אני ממש מיואש כבר
אנונימי
אחי טסט זה מזל אל תבנה על זה שתעבור ראשון
טיפ ממני ואני תקוע בסרט הזה ים זמן
אתה מגיע לתת הצגה של הנהג הכי זהיר בעולם לא משנה מה
נוסע בתוך העיר על 25 גג 30 קמש בהתאם לשדה ראיה
בין עירוני ו60 קמש תיסע תמיד חמש קמש מתחת למה שהחוק אומר ככה לא תטא את התנועה ולא תעבור על המהירות
כל הזמן להסתכל במראות ולהיות עם יד על הדופק על רכבים שמתקרבים
תמיד לתת זכות קדימה גם הוא הוא רחוק לפי מה שאתה חושב
ובהצלחה אחי
טיפ ממני ואני תקוע בסרט הזה ים זמן
אתה מגיע לתת הצגה של הנהג הכי זהיר בעולם לא משנה מה
נוסע בתוך העיר על 25 גג 30 קמש בהתאם לשדה ראיה
בין עירוני ו60 קמש תיסע תמיד חמש קמש מתחת למה שהחוק אומר ככה לא תטא את התנועה ולא תעבור על המהירות
כל הזמן להסתכל במראות ולהיות עם יד על הדופק על רכבים שמתקרבים
תמיד לתת זכות קדימה גם הוא הוא רחוק לפי מה שאתה חושב
ובהצלחה אחי
זה כבר הצורת גישה של המורה שלך. אין לך מה להיות מיואש עברת כבר את כל כמות השיעורים האלה ואיזה ארבע שיעורים זה מה ששובר אותך? קטן עליך!!
אבל מצד שני זהר גם שהמורה לא מורח אותך סתם ומנסה להרוויח עליך. אתה יכול נגיד לבקש מאבא שלך שיבוא לראות שיעור אחד שלך ושיגיד לך מה הוא חושב
אבל מצד שני זהר גם שהמורה לא מורח אותך סתם ומנסה להרוויח עליך. אתה יכול נגיד לבקש מאבא שלך שיבוא לראות שיעור אחד שלך ושיגיד לך מה הוא חושב
באותו הנושא: