9 תשובות
את לא צריכה מועד ב.
לא
לא צריכה חייםשלי, ציון מושלם!!
אם את יודעת את החומר ובא לך בקלות ולדעתך תכנסי מהר לעניינים אין סיבה שלא . אם את חושבת שתסבלי עכשיו עד מועד ב לא שווה את זה
לא צריך, אבל אם את ממש רוצה תעשי
שואל השאלה:
ואם אני אגש למועד ב, זה גם יהיה מתוך 110 בגלל ההקלות? או שזה לא תקף
ואם אני אגש למועד ב, זה גם יהיה מתוך 110 בגלל ההקלות? או שזה לא תקף
אנונימית
אין צורך.
לא כדאי
בגלל שיש עדיין את ההקלות, נורא קל לקבל מאה. תגשי, מקסימום אל תלמדי הרבה, ואז זה פשוט נותן לך הזדמנות לציון משופר
באותו הנושא: