8 תשובות
אל תעשי
לא
תעשי אל תתכונני לפני לא תפסידי כלום
תעשי ותנסי ללמוד כמה שאת יכולה אבל תתרכזי יותר בבגרות בתנך
כן
מה שאת מרגישה אבל תזכרי שיבחרו את הציון שתקבלי במועד ב גם אם נמוך יותר עד כמה שידוע לי
שואל השאלה:
מהה? לא לוקחים את הציון הגבוה יותר?^
מהה? לא לוקחים את הציון הגבוה יותר?^
אנונימית
אני דווקא הייתי ניגש, למרות הסמיכות לתנ"ך.
החומר בהיסטוריה הרי מוכר לך.
נסי לחדד נושאים מסויימים, בקטנה, במקביל לתנ"ך.
ולאחר הבחינה בתנ"ך, יישארו לך יומיים ללמוד באופן אינטנסיבי.
הציון הגבוה ייחשב.
בדוק. אל דאגה
החומר בהיסטוריה הרי מוכר לך.
נסי לחדד נושאים מסויימים, בקטנה, במקביל לתנ"ך.
ולאחר הבחינה בתנ"ך, יישארו לך יומיים ללמוד באופן אינטנסיבי.
הציון הגבוה ייחשב.
בדוק. אל דאגה
באותו הנושא: