7 תשובות
את מפסידה משו אם תעשי את המועד ב? אם לא אז תנסי מה אכפת לך
הציון הסופי 75
את יכולה לעשות מועד ב, לא יהרוס לך שופ דבר
שואל השאלה:
בעיקרון לא ואת כנראה צודקת @סקסי שמקסי. פשוט למען האמת אין לי כוח להתמודד שוב עם חרדת הבחינות שלי:')
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה על התגובות!
אנונימית
מבינה לגמרי, גם לי יש חרדת מבחנים אבל הציון הראשון שלך טוב אז גם אם תקבלי גרוע עדיין יהיה לך ציון טוב
שואל השאלה:
תודה רבה:)) צודקת לכמרי, כנראה אעשה את המועד השני, יאללה יהיה מה שיהיה ננסה להתמודד
אנונימית
יאללה בהצלחהההה