אמרתי לחברות שאני אבוא איתן סיבוב בשמונה וחצי ולא התארגנתי ועכשיו אמר שלי שאלה אותי אפ אני יכולה לשמור על האחים שלי כדי שהיא ואבא שלי יוכלו לצאת ורק אני יכולה לשמור מה אתם אומרים להישאר או לצאת? היא אחרה לי שאם אני רוצה לצאת אז אני אצר ויום אחר היא תלך אבל אני מרגישה לא נעים מההורים