5 תשובות
משתמשת בך כשמשעמם לה כנראה
כי אין לה מצב רוח לזה כשאתה מתקשר, והיא מתקשרת כשיש לה
תדבר איתה על זה אם זה מפריע לך
כנראה ביישנית
מדברת איתך שמשעמם להם
או שמדברת איתך כי משעמם לה, או שהיא לא במצב רוח בדרך שאתה מתקשר ולא רוצה לבאס יותר מדי
התחברות ל
באותו הנושא: