6 תשובות
רושמים משהו בחברים לעת ופוף אנשים מדברים איתך
לי מלא פשוט כתבו ואי אני מת.ה על הביו שלך ומשם זה התגלגל
שואל השאלה:
^^צבב
חחח אמרת את זה עכשיו כמו גדולה חח גם אני ככה אגב את יכולה לדבר איתי
פשוט תכתבי להם בפרטי היי מה קורב ותפתחי שיחה
זה לא יותר מידי קשה כאן
כותבים להם ברנדומליות
או מגיבים על מסרים