4 תשובות
אל תשלה את עצמך
למה שתרצה לדבר איתו מבלי שידע מי אתה כי אתה יןדע שהוא לא ישים עלייך
זה פשוט לעבוד על עצמך ובסופו של דבר יכאב לך יותר
שחרר אותו ותמצא אחד אחר שיאהב אותך באמת בין אפ אתה מתקשר מחסום ובין אם לא
למה שתרצה לדבר איתו מבלי שידע מי אתה כי אתה יןדע שהוא לא ישים עלייך
זה פשוט לעבוד על עצמך ובסופו של דבר יכאב לך יותר
שחרר אותו ותמצא אחד אחר שיאהב אותך באמת בין אפ אתה מתקשר מחסום ובין אם לא
מביך? קודם כל מה זו התוקפנות הזו מי אתה בכלל? וגלה קצת אמפתיה. לפני שאתה סתם ממלמל דברים תנתח איתם קצת לעומק. ילד קטן
אני לא חושבת שלקראש שלך זה יהיה נעים וזה יכול להיות מביך בהמשך שתרצה לעשות משהו לגבי הקשר
מה מביך פה אנשים? זה אולי לא נורמטיבי כל כך אבל נסחו את עצמכם בדרך יותר אמפתית. אתם לא באותה הסירה שלו.
באותו הנושא: