13 תשובות
שואל השאלה:
^^ תודה רבה!!
^^ תודה רבה!!
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה רבה :) ובהצלחה גם לך, בחיים.
תודה רבה רבה :) ובהצלחה גם לך, בחיים.
אנונימית
אממ אם הוא שולח לך עוד הודעה אז תאמרי לו שדיברתם על זה כבר ושזה לא מתאים, ואם הוא עדיין לא מבין ושולח עוד הודעות אז זכותך המלאה לסנן אותו
מה הסיפור שלך?? את שמעת על גרימת צער לאדם ????
לפי הלכה יהודית את חוטאת להלכה תבדקי אסור לפגוע באדם . הקשרים צריכים להיבדק אם הם מעלים אותך בהתחזקות או לא אבל סתם לנתק כי את רוצה לחזור בתשובה זה לא את פוגעת תקראי תלמדי חבל
שואל השאלה:
^^^ אויש קודם כל סליחה! דילגתי עלייך בלי לשים לב
ומעריכה את התגובה!!
^^^ אויש קודם כל סליחה! דילגתי עלייך בלי לשים לב
ומעריכה את התגובה!!
אנונימית
שואל השאלה:
^^ ברורררררר
זה הדבר הראשון שאני חושבת עליו. לפגוע בו זה הדבר האחרון שאני רוצה, אבל כבר ***תקופה*** שהוא מודע לזה ויודע שבקרוב זה יקרה סופית אז זה לא הגיע לו ככה בבום. דחיתי את זה עוד ועוד כי הוא לא היה בתקופה טובה ולא רציתי שיהיה פגוע עוד יותר..
אבל כן, אני רוצה להתחזק ולא לדבר עם בנים, ואני עומדת על זה
אני לא רוצה לפגוע בו אז אני עושה את זה בעדינות.. ולכן אני לא חושבת שזה נוגד את ההלכה.
אם תמצא מקור שמסביר שאני חייבת להישאר ידידה שלו כדי לא לפגוע בו תעדכן
^^ ברורררררר
זה הדבר הראשון שאני חושבת עליו. לפגוע בו זה הדבר האחרון שאני רוצה, אבל כבר ***תקופה*** שהוא מודע לזה ויודע שבקרוב זה יקרה סופית אז זה לא הגיע לו ככה בבום. דחיתי את זה עוד ועוד כי הוא לא היה בתקופה טובה ולא רציתי שיהיה פגוע עוד יותר..
אבל כן, אני רוצה להתחזק ולא לדבר עם בנים, ואני עומדת על זה
אני לא רוצה לפגוע בו אז אני עושה את זה בעדינות.. ולכן אני לא חושבת שזה נוגד את ההלכה.
אם תמצא מקור שמסביר שאני חייבת להישאר ידידה שלו כדי לא לפגוע בו תעדכן
אנונימית
ביגבוגיה
ברור שהכל צריך להעשות ברגישות
אבל גם אם זה פוגע צריך לנתק קשר על פי ההלכה כאשר זה מוריד מבחינה רוחנית צריך להשתדל לעשות את זה ברגישות אבל לעשות את זה
ברור שהכל צריך להעשות ברגישות
אבל גם אם זה פוגע צריך לנתק קשר על פי ההלכה כאשר זה מוריד מבחינה רוחנית צריך להשתדל לעשות את זה ברגישות אבל לעשות את זה
שואל השאלה:
אז אני אשמח לשאול שאלה קצת יותר ספציפית
יש אחד שאני סוג של עוזרת לו, אבל אני רוצה להפסיק לדבר עם בנים ואני לא יודעת איך לומר לו את זה.
אני בטוחהההה שהוא יכבד ויקבל את זה אבל אני לא רוצה לפגוע בו, לעשות את זה בכל זאת?
אז אני אשמח לשאול שאלה קצת יותר ספציפית
יש אחד שאני סוג של עוזרת לו, אבל אני רוצה להפסיק לדבר עם בנים ואני לא יודעת איך לומר לו את זה.
אני בטוחהההה שהוא יכבד ויקבל את זה אבל אני לא רוצה לפגוע בו, לעשות את זה בכל זאת?
אנונימית
אין עדינות מותק חזרה בתשובה זה לא עונש חבל שאת סתם פוגעת זה פגיעה בנשמה מבינה ???אולי תפסידי אדם שבעת צרה יוכל לעזור לך ???חשיבה לעומק לא עשית
חרדי חמוד מאיפה אתה יודע שזה פוגע אתה לא יודע שומע צד אחד רק שלה הדין נשמע מהשניים לא ???אפילו במוות צריך שני עדים אפילו בגט שני עדים בוקר טוב מבורך
מה זה סוג של עוזרת לו ? תסבירי . את לא חייבת לעזור לו אלא אם כן הוא נכה תשאלי ברבנות הכי טוב
שואל השאלה:
הוא מרגיש לבד אז אני פשוט מדברת איתו
אבל אני לא רוצה לדבר עם בנים כך או כך ואני לא רוצה לפגוע בו. אז אין לי מושג איך לומר לו את זה
הוא מרגיש לבד אז אני פשוט מדברת איתו
אבל אני לא רוצה לדבר עם בנים כך או כך ואני לא רוצה לפגוע בו. אז אין לי מושג איך לומר לו את זה
אנונימית
באותו הנושא: