16 תשובות
הם לא רצו להפוך לסלבס
אנונימית
זה בעל כורחם, הם לא רצו בזה.
זה ככה עובד אבל אין מה לעשות
זה נפל עליהם והם ממש מסכנים
הם לא סלבס
הם פשוט מוכרים בגלל מה שהם עברו אבל זה לא הופך אותם לסלבס
הם פשוט מוכרים בגלל מה שהם עברו אבל זה לא הופך אותם לסלבס
שואל השאלה:
הכוונה שמיה שם שפתאום היא שחקנית
הכוונה שמיה שם שפתאום היא שחקנית
אנונימית
כי היא קיבלה פרוטקציות, היא לא שחקנית בשום צורה וגם לא כישרונית
שורדי השבי האלה הפכו לסלב בלי להתאמץ ועושים בוכטות של כסף מלהתמסכן
אנונימי
מיה שם מקבלת תפקידים וגרה פתאום במגדל מפואר בתל אביב עם חדר ארונות לפני זה לא היה לה את זה וגם עוד כמה מהם גרים בדירות ליד הים באלפי שקלים בחודש
אנונימי
כי היא יודעת להבליט את השם שלה בכותרות. היא החטופה היחידה ששומעים עליה יותר מעל אחרים והיא מינפה את היחס הזה כדי לקבל פרוטקציות
מה אכפת לכם מי סלב הם עברו טראומה איבדו אנשים שחשובים להם תנו להם לחיות ולשכוח את הטראומה
אנונימית
מותר לאנשים לשאול שאלה ומותר לאנשים גם לדון בנושא הזה, אם לא נאה לך את יכולה לצאת...
^^הרבה אנשים עוברים טראומות ולא מקבלים רבע מזה מניחה שזה גורם לעצבים אצל אנשים שמרגישים שלא קיבלו את אותו יחס
כי גם אין סיבה שבגלל שבן אדם עבר טראומה הוא יקבל יחס מיוחד...
נחטפו אנשים שכבר לפני שהם נחטפו הם רצו להיות מפורסמים, מן הסתם לא בדרך כזו. מיה שם רצתה להיות שחקנית כבר לפני, סהר קלדרון רצתה להיות דוגמנית, עומר שם טוב גם רצה להיות שחקן/דוגמן אם אני זוכרת נכון. אני בטוחה שכל אחד מהם היה מוותר על הטראומה הזו ומוותר על כל התהילה הזו בשביל לא לחוות את הדברים שהם חוו שם, אבל הם כבר חוו את זה ועכשיו בחיים שאחרי הם מגשימים את החלומות שלהם, מה רע בזה?
חוץ מזה, לא כל אחד נועד ויכול לקבל איזה "פרס" על הטראומה שלו, אני יכולה להבין את הכעס על זה אבל התהילה לא בהכרח אומרת שהחיים שלהם זוהרים כמו שזה נראה. זו טראומה קשה וההתמודדות איתה אחרי זה לכל שאר החיים שלהם היא קשה לא פחות.
חוץ מזה, לא כל אחד נועד ויכול לקבל איזה "פרס" על הטראומה שלו, אני יכולה להבין את הכעס על זה אבל התהילה לא בהכרח אומרת שהחיים שלהם זוהרים כמו שזה נראה. זו טראומה קשה וההתמודדות איתה אחרי זה לכל שאר החיים שלהם היא קשה לא פחות.
^^אז אמורים להתעלם מהקיום של אנשים?
באותו הנושא: