6 תשובות
כנראה בגלל שדיברתם על זה..

אל תלחצי סתם
כן מפחיד, אבל כנראה סתם כי חשבתם על זה הרבה, גם אני חלמתי את זה לפני שבוע
אנונימית
שואל השאלה:
זה מוזר כי לא דיברנו על זה לפני
אנונימית
יאו עכשיו נזכרתי שהייתי קטן כל הזמן חלמתי שחטפו אותי זה ממש הפחיד אותי אז

אל תתעסקי בזה פשוט
בגלל המצב והמלחמה הגיוני שהתת מודע שלך יגרום לך לחלום על זה
היי אנונימית,
המצב הבטחוני במדינת ישראל מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל מורכב ומעורר חרדה ממציאות שלא הכרנו קודם.
פעמים רבות החששות שלנו יבואו לידי ביטוי בחלומות שלנו וזה יכול להיות מלחיץ ומפחיד.
מאיפה את? מרגישה שאת נמצאת במקום בטוח ביום יום שלך?

אני אסתי ואני בעמותת "עלם" שמלווה בני נוער וצעירים ברשת.
אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, או באינסטגרם/טיקטוק שלנו digital.elem.
אפשר גם להכנס לצ'ט או לווטס אפ שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד חמישי בין 20:00-24:00