6 תשובות
היא כבר לא חברה הכי טובה שלך אז לגיטימי
כן
לא נעים אבל ממשיכים הלאה
לא נעים אבל ממשיכים הלאה
ממש לא לגיטימי, זה מסריח בטירוף מהצד של שניהם
שמעי הוא האקס שלך.. אתן כבר לא חברות.. הם יכולים לעשות מה שבא להם אין להם קשר אלייך
אנונימית
שואל השאלה:
אהי והאקס נשארנו ידידים ובכח מקרה היא פגעה בי ממש וכשאני והוא ביינו ביחד הוא ידע על זה אז לא יודעת
אהי והאקס נשארנו ידידים ובכח מקרה היא פגעה בי ממש וכשאני והוא ביינו ביחד הוא ידע על זה אז לא יודעת
כן זה לגיטימי ..
באותו הנושא: