10 תשובות
כן, גם לי זה קרה :(
אני ממליצה לך לדבר איתה על זה ואם זה לא הולך.. תיזכרי שיש עוד מלא אנשים בעולם שיהיו לצידך ויאוהבו אותך ותנסי כמה שיותר לא להיות עצובה
גם לי קרה.
זה קרה גם לי
גם אצלי..
מאוד הגיוני
כן קרה גם לי אבל תנסי להתעודד כי יש לך חברים אחרים והם מה שעוזר לך להתקדם בחיים
כן. קורה.
FML
גם שלי):
וכן זה הגיוני
גם לי זה קרה