10 תשובות
כן
כן, גם לי זה קרה :(
אני ממליצה לך לדבר איתה על זה ואם זה לא הולך.. תיזכרי שיש עוד מלא אנשים בעולם שיהיו לצידך ויאוהבו אותך ותנסי כמה שיותר לא להיות עצובה
אני ממליצה לך לדבר איתה על זה ואם זה לא הולך.. תיזכרי שיש עוד מלא אנשים בעולם שיהיו לצידך ויאוהבו אותך ותנסי כמה שיותר לא להיות עצובה
גם לי קרה.
זה קרה גם לי
גם אצלי..
מאוד הגיוני
כן קרה גם לי אבל תנסי להתעודד כי יש לך חברים אחרים והם מה שעוזר לך להתקדם בחיים
כן. קורה.
גם שלי):
וכן זה הגיוני
וכן זה הגיוני
גם לי זה קרה
באותו הנושא: