8 תשובות
זה סבבה שכר מינימום
זה מינימום
לא חושב שיש הרבה אופציות בגיל הזה
לא שווה
בכלל לא
אם העבודה קשה אז המינימום לא שווה אבל אם זה בסדר אז 28 זה אחלה
זה מינימום, אם את פנוייה ויש לך כוח לעבוד אז לכי על מלצרות תרוויחי יותר.
או שתנסי עבודות בחנויות בגדים וכאלה בדרכ השכר לא מינימום
התחברות ל