7 תשובות
לגיל 13 כן
לגיל 13 זה נהדר.
פחות מזה אי אפשר, שכר מינימום, ויותר מזה יקחו פשוט מישהי גדולה יותר.
אני בגיל 13 הייתי לוקחת 45-50 לדעתי זה לא שווה לך, את לא ילדה בת 11 ומגיע לך קצת יותר תחשבי על זה קצת יותר..
שואל השאלה:
אני לא לוקחת, זאת עבודה בקייטנה;)
אנונימית
אהה טוב אם זה מתאים לך אז סבבה..