7 תשובות
לגיל 13 כן
כן
כן
לגיל 13 זה נהדר.
פחות מזה אי אפשר, שכר מינימום, ויותר מזה יקחו פשוט מישהי גדולה יותר.
פחות מזה אי אפשר, שכר מינימום, ויותר מזה יקחו פשוט מישהי גדולה יותר.
אני בגיל 13 הייתי לוקחת 45-50 לדעתי זה לא שווה לך, את לא ילדה בת 11 ומגיע לך קצת יותר תחשבי על זה קצת יותר..
שואל השאלה:
אני לא לוקחת, זאת עבודה בקייטנה;)
אני לא לוקחת, זאת עבודה בקייטנה;)
אנונימית
אהה טוב אם זה מתאים לך אז סבבה..
באותו הנושא: