8 תשובות
כן
כן
כע זה טובב
שואל השאלה:
יש לי עוד אופציה שיורשים לי סוג של עסק כאילו פלאפל כזה ואני אעבוד עם שני חברים טובים שלי אבל זה בערך 200 שקל ביום לפני הוצאות ואנחנו צריכים להתחלק בזה
יש לי עוד אופציה שיורשים לי סוג של עסק כאילו פלאפל כזה ואני אעבוד עם שני חברים טובים שלי אבל זה בערך 200 שקל ביום לפני הוצאות ואנחנו צריכים להתחלק בזה
אנונימי
זה תלוי כמה שעות ביום תעבוד בכל אחד אבל לדעתי הראשון עדיף לך
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימי
זה מעולה ממש
אני בת 17 ועבדתי במשך חצי שנה בשביל 31 בתור אחמשית
אני בת 17 ועבדתי במשך חצי שנה בשביל 31 בתור אחמשית
באותו הנושא: